Το πρόγραμμα εκτός από την προσφορά νέων γνώσεων και δεξιοτήτων, έχει και ερευνητικό προσανατολισμό καθοδηγώντας τους υποψήφιους φοιτητές να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν καινοτόμες έρευνες και ερευνητικά προγράμματα σε διάφορες πτυχές της Δία Βίου Μάθησης και της Εκπαιδευτικής Ηγεσίας. Για το λόγο αυτό έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του Π.Μ.Σ στο Γ΄ εξάμηνο και ενότητα πρακτικής άσκησης, η οποία περιλαμβάνει την εξάσκηση των εκπαιδευομένων στο σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση ερευνητικών προγραμμάτων.
Εξάμηνο σπουδών | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
1ο εξάμηνο | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας – Στατιστική | 10 |
Ψηφιακά Περιβάλλοντα τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης | 10 | |
Ηγεσία στην εκπαίδευση και οργάνωση εκπαιδευτικών υπηρεσιών: ερευνητικές προσεγγίσεις | 10 | |
2ο εξάμηνο | Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπειδευτική Μεταρύθμιση: Εθνικές και διεθνείς πολιτικές για την εκπαίδευση | 10 |
Διά Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 | |
Σχολική Βελτίωση, Σχολική Αποτελεσματικότητα και Κοινωνικές Αλληλεπιδράσεις | 10 | |
3ο εξάμηνο | Συνεργατικές κοινότητες μάθησης και ηγεσία | 10 |
Πρακτική Άσκηση και Σχεδιασμός Έργων ΔΒΜ και Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων | 10 | |
Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο Σχολείο | 10 | |
4ο εξάμηνο | Εκπόνηση Διπλωματικής Εργασίας | 30 |