Το πρόγραμμα εκτός από την προσφορά νέων γνώσεων και δεξιοτήτων, έχει και ερευνητικό προσανατολισμό καθοδηγώντας τους υποψήφιους φοιτητές να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν καινοτόμες έρευνες και ερευνητικά προγράμματα σε διάφορες πτυχές της Δία Βίου Μάθησης και της Εκπαιδευτικής Ηγεσίας. Για το λόγο αυτό έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του Π.Μ.Σ στο Γ΄ εξάμηνο και ενότητα πρακτικής άσκησης, η οποία περιλαμβάνει την εξάσκηση των εκπαιδευομένων στο σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση ερευνητικών προγραμμάτων.

Εξάμηνο σπουδώνΤίτλος ΜαθήματοςECTS
1ο εξάμηνοΜεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας – Στατιστική10
Ψηφιακά Περιβάλλοντα τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης10
Ηγεσία στην εκπαίδευση και οργάνωση εκπαιδευτικών υπηρεσιών: ερευνητικές προσεγγίσεις10
2ο εξάμηνοΕκπαιδευτική Πολιτική και Εκπειδευτική Μεταρύθμιση: Εθνικές και διεθνείς πολιτικές για την εκπαίδευση10
Διά Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων10
Σχολική Βελτίωση, Σχολική Αποτελεσματικότητα και Κοινωνικές Αλληλεπιδράσεις10
3ο εξάμηνοΣυνεργατικές κοινότητες μάθησης και ηγεσία10
Πρακτική Άσκηση και Σχεδιασμός Έργων ΔΒΜ και Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων10
Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο Σχολείο10
4ο εξάμηνοΕκπόνηση Διπλωματικής Εργασίας30
Οδηγός Εκπόνησης Διπλωματικών Εργασιών